MerveAtalay Zerin yok ya zayif degil cok guzel kilosu benimki de 2 ay 1 haftalik dun kontrolde kilosu 5500 dedi doktor herkez cok kilolu fazla kilosu diyip durdu sinirimi bozdular. Kaldi ki kizimin bozu uzun ge diri bi bebek fos fos degil doktor bile hic gostermiyor dedi ama cevremdekiler cok cok diyip duruyor bi tane carpacam o olacak 🤣
Oykulum SedaAlper doktor bana da uyandırma dedi 6/7 saat uyuduğu oluyor kilo alımını etkiler mi acaba korktum şimdi kaç kiloydu bebeğiniz
SedaAlper Oykulum bence etkiler çünkü bizi etkiledi ,5.670 grdı doktor uyandırma artık gece dedi,10 günde 5.800 oldu ,doktor az almış dedi idrarda kültür testi yaptık Enfeksiyon olabilir diye o da kilo alımını azaltır dedi,bakalım sonucu bekliyoruz
MerveAtalay Oykulum 3400 dogdu bebegim o kadar zayif dogup da sonradan asiri kilo almadi 2 küsür kilo aldi bencede nirmal ama cevrenin agzi susmuyor
Efemmm SedaAlper benimde oyle iste 4 5 saat uyudugu oluyordu ellemiyordum bende ama ellemek gerekiyomuss
Asel060519 Bora_Mom [silindi] aynı şeyi bende düşünüyorum sütüm yok denecek kadar az mamayla besleniyor kızım 3 saatte bir 90 cc veriyorum
Bora_Mom Asel060519 benimde geç geldi meme reddi yaşadık canım yok yani almadı çocuk naptiysak, sagsam da sütler çekildi. Bir anne için üzücü bir durum gerçekten ama bizimde yapabileceğimiz ne varsa yaptık. Mamayi da hep doktorum dediği kadar verdim yarın gideceğim doktora sanki bu ay 1 kilo almadi gibi o yüzden arttırdım biraz
Asel060519 Bora_Mom canım bizim doktorumuz aylık 600 gr ile 1000 gr arası alması normal kabul ediliyor 1000 gr olan veya geçen bebek çok nadir 600 gr altına düşmesin önemli olan bu dedi