Zerin gayet normal ya benimde aynı ölçülerde çıktı doktor bana şöyle açıkladı, alabildiğinin en minimumunu almış. daha iyi alabilir miydi evet alabilirdi sorun değil dedi arada mama verebilirsin şekerleme şeklinde dedi yani ama ben yettiği kadar emziriyorum çünkü çoğunlukla az oluyor gün içinde mama ile tamamlıyorum 5 aya kadar ayda 1 kg almaları gerekiyormuş ortalama