Merhaba benim de oğlum 40 günlük. Gün içinde mutlaka hurma, incir, dereotu gibi yeşillikler yiyorum. Bir ya da iki bardak Humana süt çayı ve de rezene çayı içiyorum. Solgar brewest b12 ve de imom latte diye vitamin kullanıyorum. Bestlak damla var o da bazılarında işe yarıyor. Tüm bunları yapıyorum sol göğsümde inanılmaz süt var. Ama düzenli emzirmeme rağmen sağ göğsümdeki süt miktarı çok az ve doğumdan beri artmıyor. Yani bence elinizden geleni yapın ama bazen yapısal da olabiliyor. Kendinizi üzmeyin mamayla büyüyen çocuklar da gayet sağlıklı oluyor siz sonuçta elinizden geleni yapıyorsunuz ☺
Bir de sağım için mochi pompa alabilirsiniz manuel olduğu için fiyafı otomatiklere göre çok daha uygun, ben sağ göğsümü süt az diye emmediğinde onunla sağıyorum süt en azından tamamen kesilmesn diye