Annemkuzum12 2aylıkken Humana aldım baya doldu göğüslerim . 9 9. 5aylıkken falan solgar almıştım süt sızıyordu bile bazen.gerçekten dolduğunu hissettim .umarım sızde de işe yarar.pozitif olmak süte inanmak emzirmekte önemli tabi .benm kızım doğru düzgün emmezdi bile az emerdi bir de