AtaVeAnnesii Be her yerdeyim aslında. Eşim subay, Tekirdağdaydık. Sonra Iğdır’a tayin olduk. 2 sene kaldık. Bu sene de Ankara’dayız. Eşim şimdi 6 ay yurtdışı görevine gitti. Ben de ücretsiz izindeyim, Giresun a geldim. Geziyoruz öyle oğlumla diyar diyar😃