TunisS AtaVeAnnesii senin ki yine iyiymiş 😂😂 benimki belli bir yaşına kadar aba dedi bana 😂 tam salmistim ki anne demeye başladı 😂
28minikdnym Yica maşallah maşallah bebeğinized 🧿 maşallah dee annesii sonra nazar bebekde çok zor oluyor valla bol bok okuyun🥰
Domino melekdag Bende anlamadim cnm. 4 ve 5.5 yaşında çocuklar. neden anne demiyorlar ki acaba. bi yerde 6 yaşından sonra bilinçsiz söylüyorlar yazıyordu da anlamadim 🙄 her gören aaa anne demiyorlar mı diyo 🙄
melekdag Domino biraz daha büyüdükçe söylerler bence . Bazen de çok güzel oluyor böyle seslenmeleri 🙃
Pinar_kb 28minikdnym ah maşallah 🧿 AtaVeAnnesii böyle dediginize göre siz giresunlusunuz 😊 selam hemşom seda_kvk selam hemşom 👋 PelinByrktr ay resmen giresunlu buluşma sayfasi olmuş 🤭