Elaninannesi2021 Rabbim den gelene başım gözüm üstüne tabiki her zaman ama tek bakıyorum tekde bakıcak gibi gözüküyor, çok yorgunum valla 2,cocuk düşüncesi aşırı uzak bana hatta daha çocuk istemiyorum, rıskı ile gelir tabiki ama gerekli imkanları sağlayamadıktan sonra 2 3 bence olmamalı, yarın öbür gün anne baba şuna ihtiyacım var dediğinde alamadıktan sonra insan Bi düşünmeli yani, tamam kardeş önemli hayırlı iyi kardeşlik olmalı yoksa gelen en yakınından geliyor hep ille kardeşi olsun diyede yapılmamalı bence fikrim bu, şaun 7 aylık oğlum var elimden gelen fazlasını yapabilmek için uğraşıyoruz asgari ücretle malesef, oğlumuz yeter ki iyi şartlarda büyüsün minik paşam, 2.çocuk duruma göre yani