Elaninannesi2021 Kızlar sizce tek çocuk mu yoksa bebeğinizin kardeşi olması mı mantıklı. 2.5 yıllık evli arkadaşım artık çocuk düşünmüyorum dedi istemiyorum ülke kötüye gidiyor dedi. Benim de 8 aylık kızım var. Sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda?
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Elaninannesi2021 28 aylik oğlum 3 aylık kızım var çok şükür diyorum.😁 Oğlumun ihtiyacı olduğunu düşündüğümüz için karar verdik. Onlar için elimizden geleni yapacağız 🍃
Limonlusu Elaninannesi2021 tek çocuk mis çocuk 😊 İlki beni çok yordu 2.yi düşünmüyorum kaldırmaz psikolojim.
Elaninannesi2021 @Oguzkagan8006#178560 BirSevda-iki-Emanet_Sahibi bende istiyorum ama korkmuyor da değilim🤣
Elaninannesi2021 Limonlusu ya Benim kız da mız mız ama insan gidip gidip geliyor olsa mı olmasa mı diye
shawty Elaninannesi2021 ben 2 kardeşim ve kızımında bir kardeşi olmasını ileride ne olursa olsun kan bağı olan birisinin olmasını isterim kardeşten ötesi yok bence rabbim hayırlısını versin inşallah 🙏
Elaninannesi2021 shawty öyle tabi ileride herkes çekilir yanına kalan yine kardeşi olur destek edinirler
Kadifemsii Elaninannesi2021 kızım 18 aylık 2 ay sonra doğumum var 😀 yani bence kardeş olmalı beraber büyümeliler hatta . 2 kardeşim var benim iyi ki varlar keşke daha fazla olsaymış hatta ( tabi bunu söyleyen ben 2 çocukta kalmayı düşünüyorum )
Merve50 Elaninannesi2021 evet büyütmek her ne kadar zor olsa da oğluma bir kardeş kesinlikle düşünüyorum kardeş bu dünyada ki herşey 🥰
Koalina Elaninannesi2021 Neden istemek gibi istememekte insanların en doğal hakkı güzel yetiştiremedikten sonra olmamalı da. Hatta keşke herkes anne baba olmasa.
Elaninannesi2021 Deletedmom8453 yok yani durumu da iyi ama değişik biraz ilk başta çok isterd şimdi ani değişimle istemiyorum diyo