Dmlyldrm oraya da bakıyorum kayıt bulunamadı diyo
Findikzadem kayıt bulunamadı diyo ama baktım ordan da
17ekiim oraya geç düşüyor siz ptt den ara ara sorgulayın yani vezneye gidip bakın
17ekiim geç başvuru yapmışsınız başvurudan sonra en az 2 ay geçmesi gerekiyormuş