3yasakadarsifirekran 17ekiim bebeğin kimliği gerekiyor mu acaba bir de 1 aylık olduk alabilir miyiz süresi var mı
Arel45 17ekiim ben PTT müşteri hizmetlerini arıyorum yattı mı diye yatmissa gidip cekecegim en son aradığımda yatmamiati
Ecrin00 Zeyfur38 kiz benim esimde basvurmam diyodu 300 tl icin ugrasamazmis beyfendi bnde kndim baswurdum en azinsan kizima harcarim biseyler alirim yani sende baswur
Zeyfur38 Ecrin00 aynı valla onu da devlet yesin napacan diyor 400 bizim ki😁 yarın bir araştırayım nere aranıyorsa
Dmlyldrm 17ekiim canım o baktığın yerde hep başvuru aşaması yazar zaten. Sen arama kısmına kurum ödemeleri yazıp ordan ptt yi seçip bakmalısın. Biz de aylarca bekledik bilmediğimiz için ama çoktan yatmıs meğerse. Sen kurum ödemelerine bak görürsün ordan
Ercannurdan Dmlyldrm Yaa bende simdi dediğn şekilde baktım en yakın şubeden alabilirsiniz diyo normal baktığımda ödeme aşamasında görünüyo
Findikzadem 17ekiim e devletten PTT kurum ödemelerinden bakın ordan yatıp yatmadgi gözüküyor sormak için bosyere PTT ye gitmeyin