canselcalgn cold mix mavi kutu, biz de kullandık 3,5-4 aylıkken, soğuk algınlığı için doktor yazmıştı, burnu çok akıyordu bebeğimin , serum fizyolojikle burnunu sık açıp , yakasına,yastığına da 1-2 damla cold mix damlatıyordum. Bildiğiniz mentol kokusu, lazım olursa biz kendimize de kullanıyoruz.