canselcalgn 1bebek1annee aynen o şekilde yapıyoruz hem serumla temizliyoruz hemde aspiratörle çekiyoruz.
BugsBunnyy canselcalgn aspiratörle cekmek burna zarar verebiliyor bizde o hatayi yaptik sonucu kotu oldu cok kbb doktoru gezdik hicbiri onermiyor bilginiz olsun
BugsBunnyy canselcalgn dogrudur iki turlude soyleyen oluyor bize olumsuz yanlari cok oldu ben yine de az çekin derim geçmiş olsun
1bebek1annee canselcalgn evet kucağınızda tutun kafası biraz öne doğru eğik bir şekilde her iki burun deliğinden basın nasıl rahatlattığını göreceksiniz.
-erCansu- canselcalgn hastamı şuan oyuzden mi tıkalı bende kullandım baya güzel 2 damla yastıgına damlatıyodum
-erCansu- canselcalgn kbb doktoruna götür derim bnm oğlumunda burun etler şişiyodu kbb sprey veriyor o işe yarıyor ve geniz eti büyüdüğü için sürekli tıkanık oluyodu
1bebek1annee canselcalgn ilk doğduğu günden beri yapıyorum doktorumuz da bi sıkıntı olmayacağını söyledi. Zaten çok asılarak çok sert bi şekilde çekilmiyor.
Ggercn 3 aylıktan beri burun tıkanıklığı yaşıyorum geniz akıntısı varmış . Dün coldmix aldık allahım böyle bişey yok çocuğum meğerse derdi tıkanıklıkmış . Sadece 1 kere uyandı gece . Mis gibi nefes aldı emmesi bile değişti
canselcalgn Ggercn bizimkide 3 aylık burun tıkanıklığı var çok fazla ve o da hırıltı yapiyo geniz akıntısı var inşallah bize de iyi gelir