Melisyldz aslında saolsunlar çevremde fazlasıyla yardımcı olacak insan var. Ailem burda teyzem şehir dışından geldi. Ben hep bebeğimi dünyaya dış çevreye alıştırabilecek tek aracı ben olabilirim diye düşündüğümden sanırım bu kadar korktum. Çünkü insanlar normal doğumdan yürüyerek çıkılıp sezaryende haftalarca kendime gelemedim şeklinde anlatıyorlar. İnanır mısın benim de acı eşiğim yüksektir genelde ama çatı muayenesinde bile o kadar acı çektimki anlatamam. Yoksa normaldir sezaryendir hiç takıntım yok. Normali en sağlıklısı olur mantığıyla istiyordum hep.
ilgin için de ayrıca çok teşekkürler. Aslında tam da sonrasında ne rahatlatır beni ne yiyip içebilirim diye soracaktım. Aşağıdaki msjında anlatmışsın çok saol. Benimki de erkek. Sezaryende de en büyük sorunlardan biri tuvalet ve gaz çıkarmakmış sanırım. Peki ne kadar süre sonra bunları içebiliyorum. Bir de ortalama ne kadar sürüyor sezaryen işlemi? Sonrasında sezaryen bölgesi haricinde belde sırtta bir ağrı hissettin mi? Gerçi anladığım kadarıyla en büyük çare bol bol yürümek sanırım.