Tecrübeli anneler merhabalar, burdan daha sağlıklı bilgi alabileceğimi düşündüm. Son aylarıma kadar normal doğum düşünürken ve kendimi psikolojik olarak normal doğuma hazırlarken çatı muayenem ve bebeğimin iri olması sonucu pazartesi günü için sezaryene karar verildi. Daha önce açılmış başlıklardan bilgi almaya çalıştım ama açıkçası negatif yorumlar okuyup kendimi iyice korkutmak istemiyorum. Açıkçası yalan söylemicem zaten fazlasıyla korkuyorum.
Rica etsem sezaryen tecrübesi olan ya da bilgisi olan annelerimiz bana öncesi ve sonrası için tavsiyelerini paylaşabilir mi? Nelere dikkat etmeliyim? Yanımda mutlaka ne olmalı vs? Cevap verirseniz çok sevinirim.