EDN0948 yakamoz_ evet çok çok kötü düştüm sırtımı çarptım birde ses bile geldi boynumdan dr gideceğim bakalım .(
EDN0948 blue5 iyi olduğum söylenemez ne yapacağımı şaşırmış durumdayım dr gideceğim yarın teşekkür ederim
bloggeranne EDN0948 bir şey sorabilir miyim benimde reglim bitti 12 gün sonra tekrar bir regli oldum ve hâlâ devam ediyor siz doktora gittiniz mi ne dedi doktor yani düşük mü değil mi 12 gün önceki reglim azdı ve 3 4 gün sürdü ama bu baya yoğun
EDN0948 bloggeranne şöyle ki randövü aldık ama ne yazık ki daha Şubatın 11 ine alabildik ve benim 2 hafta sonra tekrar kanamam oldu doktora gidebilsek artık ne olduğunu anlarız çok geçmiş olsun