BugsBunnyy EDN0948 ben 5 haftalik düşük yaptim hic oyle kolay bir sey degildi acikcasi agrilar kanamalar 5 haftalik dersin ama sonu kurtaja kadar ilerledi
EDN0948 Toprak_2019 ya açık kırmızı pembemsi ufacık zar gibi et gibi mi desem öyle birşey .( sonrasında da kanama ve kahverengi parça akıntılar
EDN0948 Furug korunuyorum 1 yaşında oğlum var onda da aynı şekilde korunmama rağmen hamile kalmıştım kuşkum bu yönde
EDN0948 Mom5457 anladım benim kanamam da var çevrem eşim çok ciddiye almıyor regl olmuşsundur diyor ama daha yeni regl bittiği için regl olduğunu düşünmüyorum
Toprak_2019 EDN0948 aynı tarif ettiğin şekilde benim eltim düşük yapmıştı ama onunki birazdaha büyüktü pembe Bi et parçası gibiydi aynı
Tugkaninannesi EDN0948 canim adetin yeni bitmis zaten 1 bucuk haftada hamilelik olusmaz diye dusunuyorum. Cunku 10 15 gun diye biliyorum dollenip rahme inme suresi. Farkli bisey olabilir carpamaya bagli. Istiyorsan bi doktora gorun.
Purpura26 EDN0948 Benim adetimin her son zamanlarında et parçası gibi bişi gelir. 2 cm kadar kan pıhtısı şeklinde ama bilemedim
Furug EDN0948 yok estagfurullah ama duzgun kullanilmssa gebelik oluscagni sanmiyorm ben doktor muhakkak anlar ihmal etmeyin anlatin durumu gecmis olsun
yakamoz_ EDN0948 beta değeri az bile olsa yükselmiştir. Oradan anlaşılır. Bence ne olur ne olmaz gidin. Başka sıkıntınız olmasın. Zira anlattığınıza göre kötü düşmüşsünüz. Geçmiş olsun
EDN0948 yakamoz_ evet çok çok kötü düştüm sırtımı çarptım birde ses bile geldi boynumdan dr gideceğim bakalım .(
EDN0948 blue5 iyi olduğum söylenemez ne yapacağımı şaşırmış durumdayım dr gideceğim yarın teşekkür ederim