ZMelisim Merhaba annelerim, bebeğim 4 aylık gece 4 te uyuyor. 4 aydır geceleri uykusuzluk çekiyorum. Bebeğim doymuyo olabilir mi, geceleri yatmadan mama verenleriniz var mi ?
HavvaHalil95 ZMelisim Aç olduğu icin kalkıyor olabilir benm kzıımda şimd kalktı mama veriyorum bi yandan sana yazıyorum 😁 gece muahhakak veririm mama yoksa uyumaz
Busraaa333 ZMelisim tabi ki aç olabilir ben de yaşadım bu sorunu normalde sütüm o kadar boldu ki ona rağmen meğerse geceye kadar yetmiyormuş nasıl oldu anlamadım mama ile destekle gece zaten toksa kabul etmez 20-30 cc içip bırakır ama ben verdiğimde çok içmişti çok üzülmüştüm aç bıraktım diye ama erken farkına vardık allahtan
Elifgnc Benim bebeğim 15 günlük gündüzleri deliksiz uyuyor gece sabaha kadar ayaktayız neden olabilir
Petekumsal Ayni sorun bende de var 4 gündür sabahlıyoruz. Normalde 12 1 de yatardı geceleri arada uyanır yer yatardı. Suan hala ayaktayız ve bu 4 gündür böyle maalesef
ZMelisim Busraaa333 Busraaa333 nasıl farkettiniz bu durumu bana hatırlıyor musunuz. Sütüm o saatlere yetiyo mu, var mi yok mu bende tam anlayamadim emiyo ama agliyo, gazdan mi ac olduğundan mi yapıyor anlayamıyorum.
Busraaa333 Keremgs şırıngayla veriyordum doktorum kesinlikle biberon önermedi ama biz biberona geçtik masallah red olayı yaşamadım
Wanderlust Elifgnc sizin bebeginiz henuz cok kucuk daha gece gunduz kavrami onlarda tam tersi oldugu icin dunyaya uyum saglamaya calisiyor zamanla duzelicek gunduz isikli odanizda gece tam karanlik ve sessiz odada yatirin
Efeninanasi Keremgs ucunu agzına sok ve onun cekmesını bekle bende beceremedım doktor gosterdı. Cocugu bıberon verırı gıbı hafıf dik tut kasık bıberonuda hafıf dık tut akmaz yoksa korunaklı çünkü korkma