tosbigimmm benim kızım 16 aylık 6 aylıktan beri alerjik bir bebek yanaklarında egzama var 1 ay önce de vücudunda kurdeşen döküntüleri oldu ben deri testi yapmaktan yana değildim hiçbir zaman çünkü kesin sonuç yok çıkmıyor yani Bursa üniversite hastanesinde salı günü alerji doktorumuz deri testi yapmamızı istedi o gün yaptırdık sonuç ne temiz tabiki bişey çıkmadı biliyordum bişey çıkmıcağını çünkü kanda da yaptırmıştım sadece 800 TL verip kan testi yaptırmıştım onda da çıkmadı anlatmak istediğim aslında doğru olanı sizin doktorunuz söylemiş 2 yaş altındakilerde deri veya kan testinde neye alerjisi olduğu çıkmıyor çünkü çok araştırmıştım çok doktora götürdüm ama kimse neye alerjisi olduğunu bulamadı boşuna kızımın canını yaktılar 18 tane iğne batırdılar koluna keşke yaptırmasaydım götğrmediğim çocuk doktoru alerji doktoru (özel veya devlet) kalmadı dünyanın parasını muayenelere kan testlerine ilaçlara kremlere verdim ama yok yine aynı egzaması geçmiyor şampuanı çamaşır deterjanı hepsini doktorların söylediği gibi kullanıyorum ama sonuç yine aynı neden bulamıyorlar neye alerjisi olduğunu anlayamıyorum kortizonlu krem nemlendirici yazıp gönderiyorlar sizce doktorlar işlerini hakkıyla yapıyorlar mı ?