Kızlar oğlum tam 5 aylık
2 hafta önce kan tahlili ile süt ürünlerine alerjisi olduğunu öğrendim
Ama kakasinda hâlâ arada kan oluyor alerji doktorumuzla görüştüm telefonda
Böyle deneyerek neye alerjisini olduğunu bulmak çok zor deri testi yapmasını istedim
Ve yapamayacağını söyledi 2 yaşından sonra yapılabilirmiş anca
Ama burda bi çok postta okudum daha küçüklerde bile yapıldığını
Doktor niye öyle diyor anlamadım
Deri testi kaç aylıkken yaptırdınız
Yapılabilir?