Merhaba çocuğunuz ne durumda benim kızımda aşırı esnek oturabiliyor , donebiliyor , ama ne ayaklarına basıyor ne de emekliyor . Kafama çok takıyorum . Bacaklarını sıfır açıyor o şekilde kafasını yere koyup uzanıyor . Bana garip geliyor . Dr bir sıkıntı yok sadece geç yürür böyle bebekler dedi . Kontrolümüz var . Ama içim içimi yiyor. Bir sıkıntı mı var diye .