Kızlar bir şey sorucam, kızımı doktora götürdüm muayenede bize çok esnek bazen bunu istemeyiz dedi. Mesela otururken ayağını anlına kadar değdirdi doktor. Kolu tamamen geriye doğru dönüyor yani diğer koluna kadar diyeyim. Evet biz de hep çok esnek diyorduk ama doktor böyle söyleyince çok taktım. Babası da böyle esnek dedik genetikte olabilir belki dedi. Yürüme denge her şeyi var kollarından tutup kaldırınca gücü de var. Bu şekilde esnek bebek söylenen var mı cevaplar mısınız 🙏