Hlyvk Bana doğumdan sonra sar sar dediler acıyor diye sarmadım biraz zaman geçince korse taktım ama onu da düzenli takmadım. Benim de ilk üç ay duruyordu göbeğim. Üçüncü ayın ortalarına doğru regl oldum biraz indi göbeğim. Şimdi dört buçuk ay oldu baya gitti. Sanırım koşuşturmadan ve de emzirmekten. Hala var tamamen iyileşince sporla da biraz gider.