İmdat gercekten ya kendi nazarimmi deydi millete uyuyo hep dedim dedim uyumuyoooo 🙈 dismi hastaliktanmi bizde 4. Aya girdigimiz gunden beri uykusuda huyuda degisti gunduzde gecede misil misil uyuyan bebe supurge sesiyle anca sakinliyo bi ara ablasi saolsun hasta oldu hava bile kullandi gecti derken dis kasinmalari basladi hadi dedik tamam gene hasta gibi hafif oksuruyo gece mıkır mıkır telefondan supurge sesi aciyom dalmaya calisiyo kapatiyom gene mik mık napıcaz bilmem 🤦🏻♀️ Ablasindan cektim bu sefer rahat buyutcem derken yine ayni depresyona gircem tek guzel yani baya baya guluyo taniyo bizi artik kahkaha atiyo