Bu 4.ay atagi ne zaman bitiyor Allahini seven ustume sabir atsin.birde 2 gun sakindi dedim uyku egitimi deniyeyim denemez olaydim cocuk daha beter oldu sanki gece max yarim saatte bir kalkiyor besigine koyup yatir kaldir yapayim dedim aglatmadan tabiki yok mıkırdıyo tepiniyo ıkınıyo benim oglum boyle degildi bi hallere girdi bunlar nasil huylar boyle bu atak bitiyormu guzel gunler geliyormu lutfen bana bitiyor deyin bugun tam 4 aylik olduk