Iremvrgn-11 benimde ilk çocuk ben 29 yaşındaydım ama inan 40ta olsan aynı canım.. Kızımın değeri 20 çıktı babası kan aldırıyordu ben dışarı çıkıyordum sonra yoğun bakımda olacak dediklerinde dedim tamam ben şimdi bayılcam sonra burda anne oteli var hastanede oraya yerleştim bide bebeğim emmedi düşün sürekli süt sağıyordum ben neyse ki içim rahatladı ortamı görünce herkes işini çok severek yapıyor bide ellerindeki bebek ya dha da verimli olmak için çabalıyorlar kendini sıkma bu günler geçecek hatta oda arkadaşımla komşu oldum konuşup oradaki anılarımıza gülüyoruz düşün ☺️