Iremvrgn-11 Yok yok aglatmiyitlar bile orada ağlasa zaten emmek için oluyor mama yada veriyorlar altını degisiyirlar zaten serumda oluyor o onları uyutuyor güzelce bizde kaldık ben 17.5 ilenkaldim yanımda 3 gün kuvezde idi kendi çıplak.gozlerine bant yapıyorlar ki zarar gormesin sonra uyaniyirdu emziriyordum geri altına ederse değişiyirdum geri koyuyordum uyuyordu geri yine aynı böyle 3 gün kaldık sandelyede kuvez başında uyudum devlet hastanesi idi .. korkma iner hemen değer zaten belli bir seyden sonra sen sütünü bol sağ götür üzüntü yapma sarılık herkeste oluyor benim orada direk kan uyuşmazlığı dan olan anne de bebeğinin yanında idi doğumdan çıkmış hemen odaya bile değil oraya gelmişlerdi düşün oda benle beraber çıktı