Berna1234 ve bence vazgeçmeyin. Mama zehir değil tabi ki suan bende veriyorum sütüm yetmiyor artık diye ama anne sütü bir mucize ve bağışıklık sistemini en iyi destekleyici. Her açıdan düşünün bebeğinizin sağlığı en başta olmak üzere bütçe olarak bile bakıldığında biz sadece mama üzerinden gitsek muhtemelen 1500 TL sadece oraya gider. Helal olsun tabi ama vazgeçmeyin sadece. Baktınız her yolu denediniz yine olmuyor o zaman verirsiniz. Aynı dönemden geçtim