Berna1234 Lütfen stresten uzak durmaya çalışın. Yanınızdaki negatiflere kulak tıkayın! Solgar brewest yeast tavsiye ederim süt arttırıcı olarak. Humana kimyonlu rezene çayı, bestlak, şekersiz kayısı ve üzüm hoşafı için bol bol. Yalnız elektrikli bir süt sağma makinesiyle göğüslerinizi sürekli uyarmanızı tavsiye ederim. Ben lansinoh kullanıyorum, hastaneden kiralayabilirsiniz de… 10-20-30-40 ml farketmez, sağın ve çıkan süt miktarına asla üzülmeyin. Zamanla artacak.
Ayrıca sütünüzün yetmediğine nasıl karar verildi? Kilosu mu düşük? Çünkü emdikten sonra emme refleksi devam ediyor bebeğin, meme arıyor sürekli, eski kuşaklar da bebeğin doymadığını düşünüyorlar o nedenle. Bebeğinizin kilo alımı normalse doyuyordur. Gerçi 1 haftalıkmış bebek, muhtemelen ödem attığı için kilo vermiştir.
ayrıca 1 haftalık bebeğin kiraz çekirdeği kadar midesi. Sizinki erken de doğmuş, daha da minik olabilir. Bunu da unutmayın lütfen.
(36 da ikiz bebeklerim oldu. Benzer şeyler yaşadığım için bunun raahatlığıyla yazıyorum size de)