Muhtemelen hamile kaldınız.Ve çocugu aldırmak (düşürmek) istiyorsunuz.Bunu neden yazıyorum söyliyim.
1-Önceki postunuzda annemle babamla yaşıyorum hamile kalmak istemiyorum demişsiniz
2-Adet söktürücü kullanıp düşük yapmak istiyorsunuz sanırım
3-“İlişkimizden 1 hafta geçti adet dönemimden de 1gun geçti hamile kalmak istemiyorum acaba bunun için önlem alınacak birşey varmıdır lütfen acil yardımcı olun“ yazmışsın
4-zevk suyundan hamile kalınır mı yazmıssın
5-sağlık problemi olmadan yazıp şimdide kalbi durmus olan arkadasın çocugu diye saçmalıyorsun
Bunlar bizi ilgilendirmez ama arkadasım vs diyip topu baskasına atmayın.10 haftadan önce bu durum yasal fakat eşinizinde onayı gerekli