Defnesuu Zatilokumum canım ben değil arkadaşım aldircak çoğun kabı durmuş o esnada hastaneye gittim için yazamadım yeni görüruyom
elmaliturtam Defnesuu e O zaman ne diye sağlık problemi olmadan alırlar mı diye. Bebeğin kalbi durdu ise ne yapacak zor olursa aldırmayacak mı arkadaşınızın içinde mi tutacak ölü bebeği. Daha neyi araştırıyor zaten mecbur aldıracak zor Ya da kolay
Defnesuu HonKiPonKiDoNiNo Yarın özleden fotoğraf atarım pazar günü test yaptırıcam Onuda atarım 9/. Ay sonra yine atarım
Rmkbk Defnesuu arkadaşım aldırdı mahvettiler kızı 3 gün hastanede yattı onunkini mecburi almışlardı Allah’ın verdiği cana kıymayın çok iyi düşünün sebebi nedir 🥺
Nik_mik_yok Açtığınız postlar zaten puzzle gibi birbirini tamamlıyor . Hamile olan siz degilseniz , daha büyük sorunlarınız var🙈
BalYavrumm Defnesuu sadece sizin hatanız bu konu çok hassas bir konu ve siz küt diye sorunca millette sebebini merak ediyor ve yargılıyor. Siz postu benim bir arkadaşım eşim dostum vs vs böyle böyle düşünüyor bende size sormak istedim gibi şeyler desen yargilanmazsin. Çünkü burda herkes anne ve kimse bi yavrunun ölmesini istemiyor. Kürtaj işi okadar kötüymüş ki bunun Dini açıdan düşünürsek videolar var mesela çok gaddarca geliyor. Lütfen arkadaşınıza o videoları izletin hem dünyasını hem ahiretini yakacak Allahin verdiği canı Allahtan başka kim alabilir. Sebebi ne bilmiyorum ama her He sıkıntısı olursa olsun evlat bambaşka birsey moralim bozuk olsun oğlumun yanına gidip öpüp koklayınca çok rahatlarım. Allah ıslah etsin ne diyim herseyin hayırlısı olsun
HonKiPonKiDoNiNo Yahu bana niye test mest atiyosun ki, actigin postlar kabak gibi ortada zaten.. Allah la senin aranda ay pardon arkadasinin, banane ben fikrimi soyledim sadece..
merhabacanim Defnesuu bencede kendiniz için sormuşsunuz çok net sonradan arkadaşım için sordum felan muhabbetlerine bence hiç gerek yok kimseye hesap vermek zorunda değilsiniz hayat sizin karar sizin ama minicik bir kalbe kıyma bacım şartların ne bilemem tabiki ama bin kere düşün
oglusum03 merhabacanim bencede. Arkadaşım muhabbeti falan hikaye postlarina baktın mı yok adet söktürme hamile miyim falan belki kalbi durmuştur bebeğin ama kendinden bahsetmemesi saçma
Defnesuu Yanils yazdım belki bu konuda hatam var ama öyle şeyler diyorsunuz ki herkesin numarasını alıp resmen görüntlu arayıp doktorla görüştürcem benim kndim olmsam Niye sakliyayim Veya Niye inkâr edeyim benim günahımi paylaşıp hafletmyceksijz ki böyle bir karar almışım Allah götürüyor sizden Niye sakinayim ki inanıp inanmak size kalmış tabi ama hamile değilim şüphelendim gitim test yaptırdım yok bişy
elmaliturtam Defnesuu arkadaşım sana diyoruz ki zor olsa ne olacak aldırmayacak mı ne alaka ölü bebeği içinde mi tutacak beyin araştırması bu zor yada kolay mecbur aldıracak zor olsa yok kalsın mı diyecek?
simiyyy Defnesuu yav velev ki doğurmak istemiyorsun. KİME NEE. Kendine baksın millet senin günahın beni mi yakacak
BalYavrumm oglusum03 belkide işte bilemiyoruz ki insanların niyetini. Kürtaj işine böyle sırf bebek dünyaya getirmemek için olanlara aşırı kızıyorum ozaman korunacaksin 2 dakikalık zevkinden ödün vermiyosun sonra çocuk olunca istemiyorum öyle şey mi varya Rabbım böyle insanları ıslah etsin. Internette bu kürtaj ile video hazırlamışlar kürtaj olan bebeğin Allah ile konuşması diye bak şuan aklıma gelince bile tüylerim diken diken oluyor. Çok üzülüyorum öyle insanlara da ahiretini yakıyor farkında değil iki günlük dünya için ahiret yakmaya değer mi bilmiyorum insanlar çok tuhaf olmuş kimseye güvenemiyorsun ki