Hulyaaslan_01 hemşire neye göre diyor yaa doktorla konuş bide rahatlatir belki seni zayıf olabilir ama sağlıklı de çok kilo çok saglik mi demek bana da diyorlar da sağlığı önemli benim için diyorum en iyi annesi bilir yavrusunu gerisi boş laftan ibaret bence