Kuzeymiram ya ben de baktırıyorum eşim çok kızıyor aklı gider baktırılmaz daha çok küçük diyor, bende aman ne alaka ya uzmanlar öneriyor ki filan diyordum. Sonra bir gün ananem geldi onun yanında ben yine aynaya baktırdım konuştum filan. Ananem de dedi ki baktır baktır da arkası çabuk gelsin 😄 Küçük bebeği aynaya çok baktırırsan arkasından bir bebek daha geliverirmiş hızlandırırmış ne alakaysa 🙈