Zeynep_04 Eda1990 ben kesiyorum kolayca sakin bur zamanında anında kesiyorum butun dikkatini oraya ver bir sey olmaz
hmz Eda1990 benim bebeğim uyurken çok derin uyumuyordu uyanıp ağladığı oluyordu dediğin gibi biz de ilk dönemler emerken kesiyorduk o ara uyuyordu