Cindy_35 ben maske taktım evde ful ellerimi yıkadım kuzum benim ki emmiyordu sadece mama içiyordu ateşlwndiginde üstünü soydum gecmezse ateş düşürücü verdim. Ek gıda alsaydı eger bol c vitamini verirdim kuzum bol bol hemde seni cok iyi anlıyorum ama inan 3 4 güne evde herkes iyi olacak artık daha cabuk iyileşiyoruz beniö eşim ilk 3 günde iyileşti testi negatife dönmüştü o yüzden hiç korkma bol bol emzir kovitten öyle koruyor ki anne sütü tek gecer senin sütün ne güzel emiyor maşallah supanallah 🥰