
2 senedir kaçtım kaçtımmm ve sonunda bende yakalandım. 2 3 gün önce post açmıştım evdeki herkes covid diye şimdi benimde pozitif dediğim gibi 8 aylık bebeğim var ve aynı odada kalıyoruz. Ne yapmam lazım kızlar çocuğuma nasıl yanaşmam gerekiyor. Eşimin odasını ayırmıştım fakat ikimizde pozitifiz ne yapmalıyım ?