Nisanurayten ben tavukla yapıyorum, önce tavukları kavuruyorum arkasından soğan biber ve salca ekleyip pişiriyorum. daha sonra da kaseye yufkayı serip içine harcı koyup kapatıp ters çeviriyorum. Üzerine beşamel sos ve kaşar peyniri , sonra da fırında kızarana kadar pişiriyorum. 🤤