nazlieylul sana şöyle söyliyim. Bütüüüm gece aç kalıp sabah 20 cc içtiklerini biliyorum. Acıkmama ihtimalleri yok! Nasıl duruyolar diyodum ama ben çok zorluyodum. Zorlamayı kestiğim anda düzeldiler. 1-2 hafta baktılar ki aa annem zorlamıyor, e içelim bari dediler heralde😀inada bindirmişlerdi benimkiler. O yüzden dedim zorlama diye ki 14 aylık zaten. Ek gıdasını da güzel yiyorsa çok kasma. En azından bizim doktorumuz öyle demişti. Düzenli ayran, yoğurt, yumurta, peynir yiyorsa mama içmese de olur, mama sadece takviye demişti. Akışına bırak, düzelir☺️