birprensannesi__ belki mamayı değişmek istediği için öyle yapmıştır. Mesela benim bebeğim henüz 40ı bile çıkmamıştı hastanede verilen mamayla devam ediyorduk, iyi gelmiyordu, kabızlık yapıyordu. Doktorumuza danışdım, Similac önerdi ve hemen bir anda değiştirme, daha da bozulur midesi demişti. O yüzden bi kaç gün alıştırmak için karıştırarak verdim. Sonra diğeri bitince sadece similacla devam ettim zaten