Amineee1
Bakmak zorunda değiller ama ben bu annelere çok şaşırıyorum bazen anne bebekten ayrılır mı hiç. Ne var bşr süre en azından birkaç ay kreş çağına gelene kadar bakıverse. Kayınvalidenizle konuşun size kalmaya gelseler olmaz mı? Birkaç aylığına. Ayrıca herkes var kimsem yok lafınız cok dokundu. Kolaylıklar diliyorum