İnsanlar memur olabilmek için çırpınıyo sakın iş bırakmak gibi bir hataya düşmeyin derim.2yaş kreş icin gayet ideal bir yaş.Evde anneniz baksaydıda sadece bakmış olmak için bakıcaktı eğitim açısından verebileceği hiçbişey yok çünki.Eşinizle dönüşümlü bir şekilde bırakabilirsiniz kreşe veya servisi olan bir yerle anlaşabilirsiniz oda olmadı kreşin servisi sizin iş yerinizden alsın çocuğunuzu.