Haminne normal süpürgesini kullanıyorum. 5 yıl oldu alalı en düşük sıradan bir modeldi ama çok memnunum toz bırakmıyor evde. Sağlam ömür boyu motor garantili. Alırken adam abla sen bunu vursanda atsanda kırmaya gücün yetmez demişti. Tek sorunu azcık yüksek sesli