Haminne Blackcloud kötü değil ama çekimi sanki biraz değişti filtreleri değiştiricem o da çok etkiliyor onlar değişince ilk günkü gibi halıyı kaldırır diye düşünüyorum 🤣
Burcinisp Haminne bende hem elsüpürgesi hemde büyük makine var. Çok memnunum. Ama suan ki fiyatlarını bilemiyorum. Kesin çok artmıştır 😬
Klymeneninatlasi Haminne kendi mağazasından alabilirsiniz. Ben öyle aldım. Kredi kartına 12 taksit imkanı vardı diye hatırlıyorum ☺️ Zaten nakit parayla çalışmıyorlar 😂
Haminne Blackcloud yıkanabilen olanı sürekli yıkıyorum ama diğerini artık atmam lazım beni at diye bağırıyor 😂
Burcinisp Haminne hadi yaaa 😬 neyin fiyatı fırlamadı ki. Şuan tabi aşırı pahalı diyorsunuz ama uzun ömürlüler. Hakkını veriyorlar
Birkucukkelebek Noname21 en düşük modda çalıştırıyorsunuzdur. O modda kablolunun gücüyle kıyaslanamaz bile. Evim 200 m2 eco modda her odayı süpürüyorum ama detaylara girmeden. Zaten sürekli şarjda olduğu için full oluyor.
Noname21 Birkucukkelebek Halıları diğer modda süpürunce yapışıyor zaten düşük modda gayet güzel supuruyor her gün supururum her gün bir suru toz. Koltuklarda ve yüzeylerde artiriyorum
patilianne Haminne media marktan aldık kredi kartına taksitle ama elden taksit yapan bir yer bulmak çok zor ama bence kredi cekmeye de değer o kadar memnunum😀