Benim oğlum bakıcıya anne bana abla diyordu ve büyüdükçe anladı ki ben annesiyim. Hiçte gocunmadım üzülmedim bebeğim çok seviyordu ki hala öyle okula gitmedenbakıcıyla koklaşır gider. Abur cuburda verdi abartmadığı sürece sıkıntı görmedim. TV de tablette belli ölçülerde izledi Tek çocuk bizdeymiş en süper çocuk benim olacak kaygısıyla kendimi yıpratmadım ve oğlumuda o mantıkla büyütmedim. Anaokuluna gidiyor ve arkadaşlarına göre konuşması oturması davranışı çok çok güzel. Okuldan öğretmenler arayıp düşünce yapısının konuşmasının arkadaşlarından ileri seviyede olduğunu söylüyorlar.