1.5 ay sonra ise baslicam sütüm amade hastane tipi ile sagiyorum çok çok az çıkıyor 3 defada ,100 ml düşünün bebek bunla nasıl doyacak BN yokken :(( süt alerjisi de var diye şimdiye kadar hiçbir süt ürünü tuketmedik ek gıdaya ilgisi zaten yok denecek kadar az zorla vermek istemiyorum çünkü bu yanlis bnce .neyse bu çocuk nasıl doyacak ya :((( 1 yaşında olmuş olacak ben ise basladimda . Ev ile isim arası da var baya . kayınvalidm bakacak . Siz bu durumda ne yapardınız veya yaptiniz tşkler simdiden . İkinci konu ise uzaktan bı tanidimiz öğretmenin çocuğuna bakiyor çocuk kadına anne diyormuş ayyy yıkıldım ya bnm çocuğumda derse bu çok üzücü sonuçta ben annesiyim :(( üçüncü konu ise BN hiç TV izletmedim telefon da vermeden elline kayınvalideye gidince TV kapatıyorlar ama acaba göz boyamak için mi yoksa BN yokken izletir mi offf aklımda deli sorular :(( çalışmasam olmuyor çalışsam çocuğum arkamda ne bileym ben :((( size bağımlılığını yitirdi mi siz çalıştıktan sonra ???