Sarikuzumalp alptoyyy e çalışmadığı günleri evde iken kim verecek. 14 gün fazla 7 gün yeterli. Bulaştırsın önemli değil 7 gün yeter ki cepte kalsın. Sonra da vakalar arttı bitmez bu virüs vallahi bitmezzz.
nazli_19 Herkes kendinin doktoru olack yapacak bi şey yok evden çıkmıyoruz gerekmedikce çocukları da çıkarmıyorum kalabalığa hiç hasta olmadık su güne kadar çok şükür herkes hasta memlekete bile gitmiyorum korkumuzdan kaç aydır
NunuDudu alptoyyy bence alınan kararlar yapılan araştırmalara göredir. Merak edip hiç bakmadım açıkcası yayınlanmış makalelere bulaş riski yeni araştırmalarda ne kadar süre devam ediyor diye.
nazli_19 alptoyyy ömür boyu durmayız inşallah canım hastalığın çok arttığı su günlerde tedbirli olmaya çalışıyoruz o kadar benim tek avantajım okula giden çocuğumun olmayışı okullarda bulaş hızlı oluyor Allah tüm evlatlarımızı korusun 🙏