alptoyyy Karantina 7 güne düştü bitenler tekrar korona testi pozitif ama önemli değil diyorlar bu nasıl oluyor hiç bişey anlamadım
Elifyankii3 alptoyyy valla hangi şey normal ki bu olsun. Ne krizle baş edebiliyorlar he koronayla baş ediyorlar saldım çayıra mevlam kayıra ölenlere hak getire. Ne kadar rahatlar bir sürü insan öldü
BugsBunnyy alptoyyy iyi de yurtdisi arastirmalar yapiliyor bulas uzerine buna gore yeniden revize ediliyor
Znurr minimilena telefonun kendi düzeltmesi🙂🙂 yazının gidişatından(deyimde biliniyorsa) anlaşılır ne denmek istediği
Dedimolabilir alptoyyy yakında birbirimizi yicez zombi gibi hastalik hrpimize vurucak ölene el fatiha ölmeyene masallah .
Caglarass alptoyyy Bende duyunca çok şaşırdım ama cidden böyle. Sonra vay efendim 60 bin vaka var nolcakti başka 🤷
_tospikannesi alptoyyy ülke zaten cocugundan büyüğüne suan hep hasta yarısı covid yarısı domuz gribi salgını