Biricik_11 Med Diger aile yardımı yazıyor ödeme bilgisi kısmında eksi işareti var bu ne demekse anlamadım
Med SeverusSnape başvurdum ben önce,sonra msj geldi kayıt için çağırdılar,gittim ibanimi kimliğimi kira kontratımı aldı. 2 gün sonra yatti
SeverusSnape Med çok teşekkürler. Beni kayıt için vs çağırmadılar, mesaj da gelmedi. Muhtemelen reddedilecek o zaman. Bekliyorum bakalım.
2maviboncuk Rizeli53 Bir ayı geçti başvuru yapalım hane yardımı yazıyor bide vakıf bilgileri var aradım azarlar gibi sen daha yeni başvuru yapmışsın zaten çıkınca mesaj geliyor dedi kapattı adam bende daha aramadım bakıyorum sürekli ama bisey yok
Med SeverusSnape canim ev kiraysa tek çalışansa eşin de aman aman bir maas almıyorsa verirler, orda herşey çıkıyor çünkü tc nizden bakıyor durumunuza.
minnosummm Med eşim asgari ücret alıyor tek çalışan evde yok yine vermiyolar süreç devam ediyor yazıyo