Asafbugra Rizeli53 herkes kendıne göre açıklama yazıyor galıba 🙂 benım hane yardımın diğer aile yardımı yazıyor vakıfı aradım daha açıklanmadı yazıyor anlamdm gitti 🤷♀️
2maviboncuk Rizeli53 Bir ayı geçti başvuru yapalım hane yardımı yazıyor bide vakıf bilgileri var aradım azarlar gibi sen daha yeni başvuru yapmışsın zaten çıkınca mesaj geliyor dedi kapattı adam bende daha aramadım bakıyorum sürekli ama bisey yok
SeverusSnape Med merhaba, Kaç günde sonuçlandı acaba? Ön değerlendirme kabul edilmiş, değerlendirme sürecinde olarak gözüküyor. Ayın 7sinde başvuru yapmıştım.
Med Asafbugra hane yardımı yazıyordu,msj geldi,adreslerine gittim kayıt oldum 2 gün sonra yattı. Kira kontratı kimlik ve iban istediler,fotokopi aldılar falan.
Med Asafbugra bana da kayıt yapınca öyle dedi heyet onaylarsa yatar dedi,yattı. Tek çalışan,kira vs olunca onaylanıyor sanırım.
Biricik_11 Med Bende başvuru yaptım ama hiç birşey yazmıyor ne kabul edilmiş nede red edilmiş öylece boş boş duruyor😂😂
Med SeverusSnape başvurdum ben önce,sonra msj geldi kayıt için çağırdılar,gittim ibanimi kimliğimi kira kontratımı aldı. 2 gün sonra yatti