B896 dediğim gibi termostat koridordaysa ve orası da sürekli soğuk oluyorsa sürekli çalışır kombi ve fatura fazla gelir bize termostat takmaya gelen adamlar cam kapı kenarlarına ve salona koymayın çünkü soğuk aldıkça oda sıcaklığı düşer ve sürekli çalışır kombi bu seferde termostat bir işe yaramaz demişti