B896 Termostat kullanmıyorum ama sadece yatak odam ve oturma odamın petekleri açık , 40 derecede yakıyoruz gece gündüz bir aydır kapatmıyoruz 390 lira fatura geldi termometre oda sıcaklığını 24 derece gösteriyor ama bu ısınma meselesi birazda bulunduğunuz ille alakalı bazı yerler çok soğuk oluyor , ama devamlı ısısıyla oynamayın derim ve 40 derece altında kombi devamlı çalışır mümkün oldukça 40-45 derece arasında yakın.. bidee zam geldi hiç kullanmıyorum diyene bile 200 geldi bizim burda